Easykom forældrelogin

NB! Easykom forældrelogin er under udfasning. Forældre til nye børn fra 1. maj 2021 og frem, vil blive tilknyttet en ny forældreportal og modtager derfor ikke login til Easykom.

 

 

Med Easykom forældrelogin kan du:

 

  • Se saldoen på dit barns aktivitetskonto og følge med i dit barns forbrug i klubben
  • Indbetale til aktivitetskontoen med Dankort, Visa, Mastercard eller Mobilepay
  • Abonnere på klubbens madordning
  • Opdatere dit barns stamoplysninger

Har dit barn hel eller delvis friplads, skal du ikke indbetale til aktiviteter eller mad. Du kan dog stadig rette stamoplysninger via forældreindgangen.

 

Sådan gør du

 

  • Gå til https://pumpestationen.easykom.net/login/
  • Log ind med brugernavn og adgangskode
  • Vælg barn (hvis du har flere børn i Pumpestationen)
  • For saldo og betaling til aktivitetskonto, vælg 'Betalinger' i menuen til venstre
  • For at oprette abonnement på madordning, vælg 'Abonnementer' i menuen til venstre
  • For at rette dit barns oplysninger, vælg 'Kontaktinfo' i menuen til venstre
  • For at rette dine egne kontaktoplysninger, vælg 'Mine informationer' i øverste højre hjørne
  • Når du er færdig kan du logge ud igen i øverste højre hjørne

Mangler du et login?

 

Har du ikke modtaget login, kan det skyldes at mailen med login-oplysninger er havnet i dit spam-filter. Det kan også skyldes at vi ikke har din korrekte mailadresse i vores system (dette kan også være tilfældet, selvom du modtager vores nyhedsbrev).  

 

Spørgsmål vedrørende forældre-login og login-oplysninger kan rettes til  Jonas på  eller på telefon 35 26 39 62.